Koszt wymiany rozrządu jest nieduży w porównaniu z wydatkami, jakie czekają nas po jego awarii. Koszt naprawy silnika może wynieść nawet kilka tysięcy złotych. Z tego powodu przy zakupie używanego samochodu w pierwszej kolejności należy wymienić rozrząd wraz z niezbędnym osprzętem wskazanym przez producenta. W tej kwestii lepiej z dużą nieufnością podchodzić do zapewnień sprzedawcy samochodu o niedawnej wymianie paska.

Wymianę rozrządu należy wykonywać zgodnie z zalecanym przebiegiem, szczególnie starannie i fachowo.

 

Ceny wymiany rozrządu:

Silnik 1,4 D – koszt 1249 zł (przebieg 140 – 180 tys. km lub 10 lat)

Silnik 1,5 D – koszt od 1399 zł (przebieg 140 – 180 tys. km lub 10 lat)

Silnik 1,6 D – koszt od 1299 do 1649 zł (przebieg 140 – 180 tys. km lub 10 lat)

Silnik 1,8 D – koszt 849 zł (przebieg 200 tys. km lub 10 lat) *

Silnik 2,0 D – koszt 1599 zł (przebieg 200 tys. km lub 10 lat)

Silnik 1,0 B ECOBOOST – koszt 1749 zł (przebieg 240 tys. km lub 10 lat)

Silnik 1,6 B – koszt 1149 zł (przebieg 160 tys. km lub 8 lat))

Silnik 1,6 B ECOBOOST – koszt 1199 zł (przebieg 200 tys. km lub 10 lat) 

Ceny zawierają koszt oryginalnych części i robocizny.
Ceny zawierają VAT.

* cena nie uwzględnia napędu pompy wtryskowej

Skontaktuj się z namiUmów się na serwis